weer thuis - Reisverslag uit t Haantje, Nederland van Hans Jager - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit t Haantje, Nederland van Hans Jager - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Hans

19 September 2016 | Nederland, t Haantje

Na een laatste cappuccino bij green café nero( leuke tent, gezellige sfeer en lekkere jazz muziek) gaan we straks richting Chopin AirPort, waar
Wizz air ons weer naar Eindhoven vliegt, en kunnen terugkijken op een paar top dagen.
Warschau is een erg leuke bestemming, maar verwacht geen musea als in Londen of Parijs. Ook plafondschilderingen van Michelangelo tref je er niet aan.
Wel een super leuke stad die op een ongelofelijke manier als een Phoenix uit z'n as herrezen is. Bijzonder aardige mensen die je zeer behulpzaam zijn. Dit alles gecombineerd met een aangenaam prijspeil. Kortom ik zou zeggen, als je in de gelegenheid bent, gaan met die banaan

• 19 September 2016 - 14:27

Rob:

Het lijkt mij een bijzondere stad. Leuk te lezen dat je het erg leuk hebt gehad.