weer thuis - Reisverslag uit t Haantje, Nederland van Hans Jager - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit t Haantje, Nederland van Hans Jager - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Hans

19 September 2016 | Nederland, t Haantje

Na een laatste cappuccino bij green café nero( leuke tent, gezellige sfeer en lekkere jazz muziek) gaan we straks richting Chopin AirPort, waar
Wizz air ons weer naar Eindhoven vliegt, en kunnen terugkijken op een paar top dagen.
Warschau is een erg leuke bestemming, maar verwacht geen musea als in Londen of Parijs. Ook plafondschilderingen van Michelangelo tref je er niet aan.
Wel een super leuke stad die op een ongelofelijke manier als een Phoenix uit z'n as herrezen is. Bijzonder aardige mensen die je zeer behulpzaam zijn. Dit alles gecombineerd met een aangenaam prijspeil. Kortom ik zou zeggen, als je in de gelegenheid bent, gaan met die banaan

  • 19 September 2016 - 14:27

    Rob:

    Het lijkt mij een bijzondere stad. Leuk te lezen dat je het erg leuk hebt gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, t Haantje

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2017

ssss

19 September 2016

weer thuis

18 September 2016

dag 4

17 September 2016

derde dag

15 September 2016

tweede dag
Hans

Reislustige jongeman

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 4660

Voorgaande reizen:

13 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

13 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: